Ikonka symbolizująca ustawieniaStrona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka), jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Aby dowiedzieć się co to są pliki cookie oraz zmienić ich ustawienia zapoznaj się z tym artykułem

Przejdź do: TREŚCI MENU STOPKI

Odnośnik do Biuletynu Informacji Publicznej

wybierz rozmiar i kolor

link do wersji standardowej strony link do kontrastowej wersji strony

Noc Bibliotek to ogólnopolska wieczorno-nocna akcja promująca czytelnictwo i biblioteki jako najbardziej dostępne instytucje kultury. Biblioteki gminy Hrubieszów w tą wyjątkową noc zaprosiły młodszych i starszych użytkowników do wspólnej zabawy na polu namiotowym w Kryłowie pod hasłem: „ZACZYTANI POD GWIAZDAMI”.

Impreza odbyła się z 5 na 6 lipca. Dopisały zarówno gwiazdy na niebie jak i uczestnicy gdyż bawiło się z nami ponad 40 osób. Spotkanie rozpoczęliśmy od rozbijania namiotów w których ulokowaliśmy uczestników, następnie posileni małym co nieco ruszyliśmy zwiedzać Kryłów. Dłuższy przystanek zrobiliśmy na boisku szkolnym w Kryłowie, gdzie rozegrany został wspólny mecz. Zmęczeni wróciliśmy na pole namiotowe, po kolacji przystąpiliśmy do wspólnego czytania książek których bohaterem był koszmarny Karolek. Cisza nocna nie trwała długo, bo wraz ze wschodem słońca zaczęły budzić się pierwsi uczestnicy. Następnie zjedliśmy śniadanie i zmęczeni wyruszyliśmy wyspać się do domu.

Gminny Ośrodek Kultury
w Hrubieszowie
z/s w Wołajowicach
ul. Wołajowice 33
22-500 Hrubieszów

Telefon: 84 6981486
Fax: 84 6981496

e-mail: gok-wolajowice@gok-wolajowice.pl

Copyright © 2020 GOK Hrubieszów z siedzibą w Wołajowicach.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

wersja archiwalna poprzedniej strony

Jeżeli znalazłeś błąd na tej stronie bądź masz uwagi dotyczące jej funkcjonowania napisz na adres: gok-wolajowice@gok-wolajowice.pl